Level Pro a.s. (https://www.levelpro.cz/)

O společnosti

Jsme obchodní společnost, která byla založena v roce 2002.
Svým zákazníkům zajišťujeme široký sortiment a služby v oblasti:

  • TISKU A REKLAMY
  • OBALOVÝCH MATERIÁLŮ
  • KANCELÁŘSKÝCH PAPÍRŮ A KANCELÁŘSKÝCH POTŘEB
  • TONERŮ A CARTRIDGÍ

Zajistíme Vám kompletní služby. Nezdržujte se komunikací s mnoha dodavateli, umožníme Vám soustředit se na svůj vlastní byznys a ušetřit tak nákupy z jednoho zdroje svůj čas a peníze.

Spoluprací s námi získáte:

  • Personální a finanční zázemí dynamické společnosti s více než desetiletými zkušenostmi v oboru
  • Úsporu Vašich lidských zdrojů při komunikaci s třetími stranami při zajišťování Vašich režijních nákladů a tím více času pro zajišťování hlavní činnosti Vaší firmy
  • Poradenství a konzultace při výběru produktu či služby, individuální a osobní přístup a pravidelnou komunikaci s konkrétní odpovědnou osobou
  • Dlouhodobou spolupráci a jednoho stálého prověřeného partnera a vyhnete se tak rizikům obchodování s nesolidními a neprověřenými firmami

Spokojenost našich stávajících zákazníků i neustále narůstající počet těch nových jsou potvrzením správnosti tohoto přístupu. Věříme, že i Vaše firma rozšíří řady těch, kteří oceňují spolupráci s námi.

Sídlo a fakturační adresa

Level Pro a.s., Galašova 851, 753 01 Hranice
IČ: 26 78 79 89
DIČ: CZ 26 78 79 89, společnost je zapsána u OR vedeného KS v Ostravě, oddíl B, vložka 2631

Důležité dokumenty

 

Logistika

Logistika Level Pro splňuje veškeré nároky na logistiku moderní firmy. Samozřejmostí je spolehlivost a rychlost našich dodávek a individuální, vstřícný a odpovědný přístup k potřebám našich zákazníků.

  • zboží je  uskladněno ve skladech v Hranicích a Horních Těšicích (mapa)
  • standardizovanou nabídku sortimentu Level Pro tvoří cca 2.000 položek zboží a dalších cca 3.000 položek tvoří individuální zakázkové zboží
  • rozvoz zboží je realizován prostřednictvím vlastního vozového parku, nebo prostřednictvím našich smluvních dopravců či zásilkových partnerů
  • dodávky zboží jsou řízeny centrálně, což nám umožňuje pružně reagovat na mimořádné požadavky zákazníků či mimořádné situace v dodávkách zboží
 

Účetní, právní a poradenské služby, mzdová agenda:

Účtome s.r.o., účetní, mzdová a daňová kancelář.